Mé zážitky z cest jsou opravdu nepřekonatelné... Tentokrát jsem se svezl Regiojetem z Prahy do Olomouce v kupé pro šest lidí. Vlak byl narvaný až do posledního místa a tak měla obsluha před sebou pěknou fušku. Stewardi to zvládali velmi dobře, dal jsem si mátový čaj, latte, sushi, jablečnej koláč a ještě vodu. Všechno bylo velmi chutné a obsluha pracovala vzhledem k velkému počtu cestujících velmi rychle.
Na vysokou úroveň služeb v podání Regiojetu jsem si již za ty roky zvyknul, ale poprvé se mi stalo, že jsem jel v kupé spolu se dvěma cestujícími, kteří byli neslyšící. Pro paní stewardku to byla pořádná komplikace a pro mě úžasná šance pozorovat zase něco nového. Musím tady paní stewardce složit poklonu, protože zareagovala velmi dobře. Ihned si přinesla bloček s propiskou a místo verbální komunikace všechno prostě napsala a bylo. Jednoduché řešení ve škodováckém stylu "Simply clever" bylo fakt parádní.
je otázka, zda jsou takový postup školeny všechny stewardky, nebo zda to vymyslela tato jedna konkrétní
OdpovědětVymazatTo je dobrá otázka. Nicméně z mého pohledu je obojí správně. Ať už design služby dotažený do detailu, nebo front-line staff schopni řešit nečekané situace...
OdpovědětVymazat