Přestože nejsem velkým zastáncem sociální sítě Facebook (dalo by se říci, že jsem jejím pasivním uživatelem), pro hledání informací o
společnosti České dráhy jsem se rozhodl použít i tento prostředek. A ejhle. Při
zadání jednoduchého hesla do vyhledávače Google vyjedou všechny možné profily, ale jen ne ten správný. V dnešní moderní éře je to tak trochu podivem. Většina
velkých společností svůj profil na této sociální síti má a snaží se přes něj
komunikovat. Například společnost O2, která se svým profilem otálela také delší
dobu, se musela po vstupu do prostředí sociálních sítí vyrovnat s mnohačetnými
negativními příspěvky na svou adresu. Domnívám se ovšem, že pokud jsou i
negativní příspěvky vykomunikovány a problémy vyřešeny, renomé společnosti může
stoupnout, což se dle mého názoru stalo i v případě společnosti O2. Otázkou tak zůstává, proč se České dráhy drží
stranou. Obávají se snad, že bychom jim tam zkazili pověst?
Žádné komentáře:
Okomentovat