Dnes jsem na oficiálním facebooku společnosti Leo Express narazila na anketu, ve které Leo zjišťuje, zda by zákazníci měli zájem o nabídku čerstvých salátů, a zveřejnil anketu, kde mohou vybírat mezi 5 druhy salátů a hlasovat, o který by měli zájem. A návštěvníci těchto stránek hlasují a rozvíjí na toto téma debata, ze které je možné čerpat cennou zpětnou vazbu. Milé, palec nahoru Leo!
https://www.facebook.com/LEOExpress?fref=ts
čtvrtek 2. května 2013
Co mají společného České dráhy a Lidl
Minulé pondělí jsem se
dostal domů o něco dříve než obvykle a ve schránce na mě pokukovala pošta. Mezi
došlou poštou byly i letáky, kterými se většinou vůbec nezabývám, ale tentokrát
to bylo jinak. Zaujal mě totiž leták maloobchodního řetězce Lidl, který na
titulní stránce měl mimo nabízeného zboží také vyfocený vlak ČD a slogan „CESTUJTE
S NÁMI CELÝ ROK ZDARMA“. A protože se vlakovou dopravou v poslední době
zabývám v rámci našeho předmětu, ke kterému patří i tento blog podrobněji,
rozhodl jsem se do letáku podívat.
Prvním překvapením pro mě
bylo spojení ČD a společnosti Lidl. Všude kolem sebe slýchávám, že prodejnu
Lidl navštěvují lidé jen výjimečně. Jak je ale potom možné, že se Lidl již
několikrát stal obchodníkem roku a jeho návštěvnost stoupá. Chtějí snad ČD
přistoupit na stejný koncept jako Lidl? Ale zpět k právě probíhající akci.
V prodejnách Lidl totiž můžete od 22. dubna do 7. května zakoupit
zlevněnou síťovou jízdenku ČD. Za 199 korun pak můžete ve dnech 1. 5. nebo 8.
5. ujet libovolnou vzdálenost po celé České republice. Omezeni jste také tím,
že můžete cestovat pouze 2. třídou. K akci se připojil i Lidl. Pokud totiž
nakoupíte minimálně za 300 Kč, můžete soutěžit o hodnotné ceny od ČD (více info
naleznete na www.lidl.cz).
Co mě však ve skutečnosti zarazilo
nejvíce je fakt, že tato akce se koná už po osmé a v předchozích letech se
prodalo přes 86 tisíc poukazů. Podle mluvčí se lidé na tuto akci pravidelně
ptají a chtějí její opakování. Domnívám se však, že pokud si ČD představovaly,
že touto akcí nalákají nové cestující, těžce se zmýlily. Dle mého názoru tuto
akci využijí lidé, kteří vlakem celkem pravidelně cestují, jednorázoví cestující nebo rodiny s dětmi,
které využijí slevy a poskytnou dětem zážitek v podobě cesty vlakem
spojený s výletem například do ZOO. A co za mým názorem stojí? Dle mých
zkušeností totiž lidé ve většině případů cestují takovým prostředkem, který je
pro ně v daném místě nejdostupnější. Možnost volit si mezi autobusem,
vlakem a autem mají pouze ti, kteří cestují mezi velkými městy. Tito lidé také
většinou dobře počítají cenu a čas strávený na cestách, který je v 90% proti
Českým drahám. Co vy na to?
Přihlásit se k odběru:
Příspěvky (Atom)