
Na vysokou úroveň služeb v podání Regiojetu jsem si již za ty roky zvyknul, ale poprvé se mi stalo, že jsem jel v kupé spolu se dvěma cestujícími, kteří byli neslyšící. Pro paní stewardku to byla pořádná komplikace a pro mě úžasná šance pozorovat zase něco nového. Musím tady paní stewardce složit poklonu, protože zareagovala velmi dobře. Ihned si přinesla bloček s propiskou a místo verbální komunikace všechno prostě napsala a bylo. Jednoduché řešení ve škodováckém stylu "Simply clever" bylo fakt parádní.
je otázka, zda jsou takový postup školeny všechny stewardky, nebo zda to vymyslela tato jedna konkrétní
OdpovědětVymazatTo je dobrá otázka. Nicméně z mého pohledu je obojí správně. Ať už design služby dotažený do detailu, nebo front-line staff schopni řešit nečekané situace...
OdpovědětVymazat