čtvrtek 11. dubna 2013

Pokladne LEO express na Hlavním nádraží

Ahoj=)

Vrámci vypracovania mapy kontaktných miest sme hľadali pokladne LEO express na Hlavním nádraži v Prahe. Pre mňa ako človeka, ktorý už najmenej 4 roky necestoval vlakom a vyskytuje sa tu iba v prípade cesty na metro, bolo toto hľadanie celkom zaujímavé=)

Intuitívne naše prvé kroky viedli smerom k pokladniam ČD, ale pre istotu sme sa obzerali aj po okolí, či niekde neuvidíme jasné logo LEO express s označením, ktoré by nás k nemu rýchlo nasmerovalo. Dočkali sme sa oznamovacej tabule.


Na prvý pohľad som si osobne LEO express nevšimla, a až pri bližšom pohľade som ho zamerala v spodnej časti tabule.
Po smere šípky sme sa vydali a LEO express hľadali. Podľa loga som logicky očakávala niečo v čiernej a zlatej (žltej) farbe, ale akosi som nič nenachádzala. Po upozornení od kolegov, že stojím rovno pred ním, sa mi naskytol pohľad na pokladne LEO express spredu. Po farbách z loga ani stopy. Celý priestor je orientovaný do biela (čo pôsobí čisto, ale vrámci branding-u značky to nie je najšťastnejšie riešenie). Svetelný nápis by vynikol najlepšie na tmavom pozadí, takto sa strácal a na vylepenie najväčšieho plagátu práve pred LEO nemám slov...

Vo vnútri to ale pôsobilo príjemne a čisto, aj keď možno trochu stiesnene pre väčší počet ľudí. Avšak zelená farba priestor rozjasnila a oživila.




A ešte raz k označeniu pokladní, tentokrát zboku. Prvá fotka je vyfotená zo vzdialenosti 2m. LEO express je jasne viditeľný, avšak veľa ľudí si ho nevšimne, pretože tieto schody nie sú veľmi frekventované.
Nasledujúca fotka je zo vzdialenosti približne 7m. Tu v spozorovaní LEO express bráni stena. 







Od predajne a označenia urobím menšiu odbočku k stojanu na letáky. Oceňujem, že je vyrobený z papiera a tým pádom ekologicky spracovateľný (a určite aj oveľa lacnejší ako plastový), ale naozaj by stačilo, keby držiaky na letáky boli do polovičnej výšky. Takto mám pocit, že sa hrám na Čierneho Petra a čakám či  to čo si vytiahnem je aj to, čo ma zaujíma a ak nie, tak znova. 


Toto sú moje dojmy z prvého kontaktu s LEO express a som zvedavá na osobné skúsenosti s týmto novým dopravcom.

Žádné komentáře:

Okomentovat