čtvrtek 11. dubna 2013

Proč nemají České dráhy svůj oficiální profil na sociální síti Facebook?


Přestože nejsem velkým zastáncem sociální sítě Facebook (dalo by se říci, že jsem jejím pasivním uživatelem), pro hledání informací o společnosti České dráhy jsem se rozhodl použít i tento prostředek. A ejhle. Při zadání jednoduchého hesla do vyhledávače Google vyjedou všechny možné profily, ale jen ne ten správný. V dnešní moderní éře je to tak trochu podivem. Většina velkých společností svůj profil na této sociální síti má a snaží se přes něj komunikovat. Například společnost O2, která se svým profilem otálela také delší dobu, se musela po vstupu do prostředí sociálních sítí vyrovnat s mnohačetnými negativními příspěvky na svou adresu. Domnívám se ovšem, že pokud jsou i negativní příspěvky vykomunikovány a problémy vyřešeny, renomé společnosti může stoupnout, což se dle mého názoru stalo i v případě společnosti O2. Otázkou tak zůstává, proč se České dráhy drží stranou. Obávají se snad, že bychom jim tam zkazili pověst?

Neoficiální profil (v popisu profilu je uvedeno toto: „Neoficiální profil železničního dopravce České dráhy a.s. Naším cílem je předání tohoto neoficiálního profilu do oficiální správy společnosti.“) Českých drah můžete najít zde

Žádné komentáře:

Okomentovat